A Kraken Ügyvitel CRM az Orseolo.hu WebStúdió által készített, egyedi vállalatirányítási CRM rendszer.
A hatékonyabb működés és védelem érdekében ajánlott irodai vagy védett helyen lévő dedikált szerveren elhelyezni.
Stabil, egyedi háttér: Scylla CMS
-
egyedi, naprakész, korszerű CMS rendszer (bővebb információk)
-
automatikus biztonsági frissítések
-
IonCube Encoderrel titkosított kódbázis
-
publikus vagy VPN mögé rejtett elérhetőség
-
minden esemény naplózásra kerül
-
esemény naplózás
-
változás naplózás
-
automatikusa biztonsági mentések (szerver beállítás)
-
adatbázis
-
fájlok
-
titkosított kódbázis
Moduláris felépítésű rendszer
-
alap modulok
-
felhasználók és jogosultságok kezelése
-
szöveges tartalmak
-
system és cron logok
-
központi fájlkezelő
-
CRM modulok
-
munkatárs adatbázis
-
jelszó adatbázis
-
cég adatbázis
-
Phoenix EDM hírlevélküldő
-
osztott tárhely
-
egyedi adatbázisok
-
csomag/modul adatbázis
-
termék/szolgáltatás adatbázis
-
partner adatbázis
-
beszállítók,
-
alvállalkozók,
-
futár cégek, stb
-
feladatkezelő / naptár
-
belső chat
-
SMS gateway
-
ügyfél adatbázis
Alap modul: felhasználók
-
tetszőleges számú jogosultsági csoport
-
belépés engedélyezése csak az irodából/telephelyekről vagy bárhonnan
-
elérés bárhonnan vagy csak a tiktosított VPN hálózatból
-
jelszó érvényességi idő
-
alap: 30 nap
-
távoli elérés esetén: 8 óra
-
kiemelt jogkörben 2-10 percenként változó ugrókód
-
belépési napló
-
online felhasználók listája
Alap modul: szöveges tartalmak
-
tetszőleges menü-hieararchiába szervezhető tartalmak
-
példa a felhasználásra:
-
belső wiki / HowTo
-
policy gyűjtemény
-
működési leírások
-
termék leírások
-
használati útmutatók
-
stb.
Alap modul: naplók
-
ütemezett feladatok futási naplója
-
operációs rendszer napló fájljai
Alap modul: fájlkezelő
Egy helyen tárolhatók a cég dokumentumai, jogosultsági csoporthoz állítható ezek hozzáférhetősége.
CRM modul: munkatárs adatbázis
Tulajdonosok, cégvezetők és alkalmazottak adatai
-
elérhetőségi adatok
-
céges adatok
-
bejelentési adatok
-
ebédidő nyilvántartás
-
éves szabadság nyilvántatrtás
-
életkor alapján alapszabadságok kezelése + gyermekek után járó szabadnapok
-
előjegyzések
-
részlegen belüli szabályok kezelése (minimum X alkalmazottnak elérhetőnek kell maradnia)
-
rendkívüli és betegszabadságok nyilvántartása
CRM modul: jelszó adatbázis
Minden munkatárs a 3 biztonsági fokozat egyikébe sorolható, 1 kattintásos jelszó és belépési azonosító másolás, a jelszó képernyőn történő megjelenítése nélkül. Biztonságos módja a cég valamennyi jelszavának központi helyen történő tárolására.
CRM modul: termék/szolgáltatás adatbázis
A cég érdekeltségébe tartozó eladható termékek / szolgáltatások adatbázisa, az egyedi igényekhez alakítva.
-
termék adatai
-
név
-
rövid leírás
-
hosszú leírás
-
kategória / termék típus besorolás
-
karakterisztikai paraméterek (termék típustól függően)
-
képek, videók, gyártói link
-
gyártó
-
gyártói kód
-
EAN
-
egyéb paraméterek
-
beszerzési ár(ak)
-
kategória és/vagy beszállító és/vagy gyártó (márka) és/vagy termék típus alapján előirányzott minimum-maximum árrés
-
kötött / mozgó árak (beszállítóhoz kötött ár, fix ár, mozgó ár)
-
automatikus árazás az árazási paraméterek alapján
-
árrés-szabályok
-
kötött árak
-
akciók
-
automata akciók
-
szabad készlet
-
beszállítók szabad készlete
-
automata akciók a szabad saját készletre
-
konkurencia árainak figyelése, árazási paraméterek tűréshatárán belül árak alakítása a konkurencia áraihoz
-
ár-összehasonlító oldalak felé export
CRM modul: termék adatbázis - raktári kiegészítő modulok
Raktár helyiségek / raktárpolcok kezelése, raktárkészlet kezelés, termékek elhelyezése polcon, készletezés (EAN és/vagy beszállítói számla/szállítólevél alapján termékek raktári készlet növelése), beszerzési listák kezelése, beszállítói számlák és szállítólevelek kezelése), kiadás (fuvarlevél alapján optimalizált kiszedési lista összeállítása, raktárkészlet csökkentése), leltár (fix kötelező, időközi), stb.
CRM modul: Phoenix EDM hírlevélküldő
-
szabályok, alap adatok
-
engedélyezett küldési órák
-
kiküldés csak munkanapokon (igen/nem)
-
napi, óránkénti, percenkénti, címzettenkénti limitek
-
smtp beállítások
-
stb.
-
címzett csoportok / címzettek
-
levelek
-
linkek
-
ütemezés
-
statisztikák
-
visszapattanó levelek feldolgozása
-
szükség esaetén automatikus újraütemezés
-
követő levelek, kampányok
-
A/B teszt
CRM modul: osztott tárhely
Az osztott tárhelyen (mostanában divatos szóval cloud) tárolhatók a cég valamennyi fontos adata, dokumentumok, ügyfél adatok, stb. Helyi szerver alkalmazása esetén, vagy VPN hálózat kiépítésével a fájlok tárhelye helyi meghajtóként csatlakoztatható, így közvetlenül írhatók/olvashatók a fájlok a munkatársak gépeiről. Kiválthatja az irodai NAS-t is. A rendszeres lokális és távoli biztonsági mentés biztonságban tartja cége fontos adatait!
CRM modul: cég adatbázis
A látókörbe került és/vagy konkurencia cégek / magánszemélyek gyűjtőhelye. Egy kattintással lehet EDM levelet küldeni nekik, és ugyancsak egy kattintással a kiszemelt cég ügyféllé migrálható minden rögzített adatával együtt.
Telemarketint támogatás: hívás ütemezés, napló, blog-szerű ügy-történet kezelés
CRM modul: egyedi adatbázis modulok
A CRM egyedi adatbázisokkal bővíthető, melyekre a cég és ügyfél adatoknál, termék adatlapon, stb. lehet hivatkozni.
Például:
-
kistérség adatbázis
-
gyártói, márka adatbázis
-
TEAOR adatbázis
-
egyéb cél adatbázisok
CRM modul: csomag és/vagy modul adatbázis
Az ügyfelek, amennyiben nem (csak) konkrét fizikai terméket vesznek, akkor bizonyára valamilyen csomagot és/vagy modulokat vásárolnak.
Ezeknek van egy listaáruk, melyektől az egyes ügyfeleknél el lehet térni hozzárendeléskor.
CRM modul: SMS gateway
SMS küldéshez csupán egy Androidos okostelefonra van szükség, és a behelyezett SIM kártya tarifájával küldhető a rendszerből SMS az ügyfeleknek. Kettő vagy több telefon hálózatba kötésével terhelés-elosztás és redundancia megoldható. A fogadott SMS (telefonszám vagy szöveg alapján) összekapcsolható az ügyfelekkel.
Akár szavazás vagy konferenciákra kérdés feltevés az előadónak funkció is megvalósítható.
Bővebb információk ezen az oldalon.
CRM modul: partner adatbázis
Alvállalkozókról, beszállítókról, partnerekről minden információ egy helyen tárolható. Ügyfélhez akár több partner is rendelhető.
Amennyiben erre jogosultságot adunk, a partner be tud jelentkezni a rendszerünkbe, és a hozzá rendelt ügyfelek bizonyos adataihoz hozzáfér olvasásra, vagy akár módosításra is.
CRM modul: feladatkezelő
-
ügyfélhez kapcsolódó vagy ügyfél független feladatot lehet kiosztani a munkatársaknak
-
határidővel vagy határidő nélkül
-
5 szintű prioritás kezelés
-
megjegyzés fűzése a feladathoz
-
folyamat kezelés
-
új / problémás / folyamatban / befejezett / ellenőrzött, lezárt
-
saját feladatok / munkatárs feladatai / általam delegált feladatok megtekintése
-
naptár nézet, felhasználónkénti egyedi és/vagy részleg naptárral
-
e-mail, rendszer üzenet, kliens program értesítés
CRM modul: belső chat
-
minden oldalon elérhető a képernyő aljára tapadva
-
azonnali üzenet küldés
-
közös szobák/csatornák
-
mindenki lát mindenkit
-
jogosultsági csoportok alapján elérhető szobák
-
témakörönként, részlegenként, divíziónként eltérő szobák (pl.: sales, IT, marketing, HR, stb.)
-
privát beszélgetések
CRM modul: Kraken kliens
-
Windowsos gépekre telepíthető kliens program
-
CRM-től kap és annak küldhet is adatokat
-
automatikusa képernyőkép készítés (x percenként)
-
megfigyelt módban pár másodpercenként
-
naplózza a gépen futó aktív folyamatot (program, title)
-
értesítés megjelenítése az óra mellett (pár másodpercig látható)
-
értesítés megjelenítése ablakban a képernyő közepén (OK gomb)
-
WAV/MP3 fájl lejátszása (értesítés hanggal)
-
futó folyamatok liszátása, esetlegesen azok automatizált bezárása (tiltott programok listája)
CRM modul: ügyfél adatbázis
-
változás napló
-
ki, mikor, mit, miről, mire
-
egységes ügyfél fejléc
-
megjegyzések / blog
-
dinamikus fülek
-
alap adatok
-
elérhetőségi adatok
-
megrendelt csomagok / modulok / termékek
-
feladatkezelő
-
üzenet
-
e-mail
-
sms
-
elektronikus, papír levél generálása
-
statikus ügyfél oldalak
-
fájlkezelő(k)
-
egyedi adatlapok
-
dokumentum generálása az ügyfél adataiból, sablon alapján
-
szerződés
-
meghatalmazás
-
felszólítás
-
értesítés
-
megrendelő lap