Legfrissebb hírek

Legújabb hírek

Elérhető lett a Scylla demó oldala

Mától elérhető a Scylla Cog CMS rendszerem admin felületének teszt oldala.

Bővebb információk itt: elado-termekek

Eladó a Scylla COG CMS rendszerem

Frissen alakult web stúdiód, webfejlesztő céged, marketing céged van? Akkor biztos szükséged van egy profi CMS rendszerre. Most ezt kínálom Neked!

Újra elérhető az SMS fal

Újra elérhető az SMS fal

Mától újra elérhető a demó sms falam. Küldjön Ön is bátran SMS-t nekem "demofal " előtaggal, és üzenete másodperceken belül megjelenik a weblapon is.

Kraken Ügyvitel CRM vállalatirányítási rendszer

A Kraken Ügyvitel CRM az Orseolo.hu WebStúdió által készített, egyedi vállalatirányítási CRM rendszer.

A hatékonyabb működés és védelem érdekében ajánlott irodai vagy védett helyen lévő dedikált szerveren elhelyezni.

Stabil, egyedi háttér: Scylla CMS

  • egyedi, naprakész, korszerű CMS rendszer (bővebb információk)
  • automatikus biztonsági frissítések
  • IonCube Encoderrel titkosított kódbázis
  • publikus vagy VPN mögé rejtett elérhetőség
  • minden esemény naplózásra kerül
    • esemény naplózás
    • változás naplózás
  • automatikusa biztonsági mentések (szerver beállítás)
    • adatbázis
    • fájlok
    • titkosított kódbázis

Moduláris felépítésű rendszer

  • alap modulok
    • felhasználók és jogosultságok kezelése
    • szöveges tartalmak
    • system és cron logok
    • központi fájlkezelő
  • CRM modulok
    • munkatárs adatbázis
    • jelszó adatbázis
    • cég adatbázis
    • Phoenix EDM hírlevélküldő
    • osztott tárhely
    • egyedi adatbázisok
    • csomag/modul adatbázis
    • termék/szolgáltatás adatbázis
    • partner adatbázis
      • beszállítók,
      • alvállalkozók,
      • futár cégek, stb
    • feladatkezelő / naptár
    • belső chat
    • SMS gateway
    • ügyfél adatbázis

Alap modul: felhasználók

  • tetszőleges számú jogosultsági csoport
  • belépés engedélyezése csak az irodából/telephelyekről vagy bárhonnan
    • elérés bárhonnan vagy csak a tiktosított VPN hálózatból
  • jelszó érvényességi idő
    • alap: 30 nap
    • távoli elérés esetén: 8 óra
    • kiemelt jogkörben 2-10 percenként változó ugrókód
  • belépési napló
  • online felhasználók listája

Alap modul: szöveges tartalmak

  • tetszőleges menü-hieararchiába szervezhető tartalmak
  • példa a felhasználásra:
    • belső wiki / HowTo
    • policy gyűjtemény
    • működési leírások
    • termék leírások
    • használati útmutatók
    • stb.

Alap modul: naplók

  • ütemezett feladatok futási naplója
  • operációs rendszer napló fájljai

Alap modul: fájlkezelő

Egy helyen tárolhatók a cég dokumentumai, jogosultsági csoporthoz állítható ezek hozzáférhetősége.

CRM modul: munkatárs adatbázis

Tulajdonosok, cégvezetők és alkalmazottak adatai

  • elérhetőségi adatok
  • céges adatok
  • bejelentési adatok
  • ebédidő nyilvántartás
  • éves szabadság nyilvántatrtás
    • életkor alapján alapszabadságok kezelése + gyermekek után járó szabadnapok
    • előjegyzések
    • részlegen belüli szabályok kezelése (minimum X alkalmazottnak elérhetőnek kell maradnia)
    • rendkívüli és betegszabadságok nyilvántartása

CRM modul: jelszó adatbázis

Minden munkatárs a 3 biztonsági fokozat egyikébe sorolható, 1 kattintásos jelszó és belépési azonosító másolás, a jelszó képernyőn történő megjelenítése nélkül. Biztonságos módja a cég valamennyi jelszavának központi helyen történő tárolására.

CRM modul: termék/szolgáltatás adatbázis

A cég érdekeltségébe tartozó eladható termékek / szolgáltatások adatbázisa, az egyedi igényekhez alakítva.

  • termék adatai
    • név
    • rövid leírás
    • hosszú leírás
    • kategória / termék típus besorolás
    • karakterisztikai paraméterek (termék típustól függően)
    • képek, videók, gyártói link
    • gyártó
    • gyártói kód
    • EAN
    • egyéb paraméterek
  • beszerzési ár(ak)
  • kategória és/vagy beszállító és/vagy gyártó (márka) és/vagy termék típus alapján előirányzott minimum-maximum árrés
  • kötött / mozgó árak (beszállítóhoz kötött ár, fix ár, mozgó ár)
  • automatikus árazás az árazási paraméterek alapján
    • árrés-szabályok
    • kötött árak
    • akciók
    • automata akciók
    • szabad készlet
    • beszállítók szabad készlete
  • automata akciók a szabad saját készletre
  • konkurencia árainak figyelése, árazási paraméterek tűréshatárán belül árak alakítása a konkurencia áraihoz
  • ár-összehasonlító oldalak felé export

CRM modul: termék adatbázis - raktári kiegészítő modulok

Raktár helyiségek / raktárpolcok kezelése, raktárkészlet kezelés, termékek elhelyezése polcon, készletezés (EAN és/vagy beszállítói számla/szállítólevél alapján termékek raktári készlet növelése), beszerzési listák kezelése, beszállítói számlák és szállítólevelek kezelése), kiadás (fuvarlevél alapján optimalizált kiszedési lista összeállítása, raktárkészlet csökkentése), leltár (fix kötelező, időközi), stb.

CRM modul: Phoenix EDM hírlevélküldő

  • szabályok, alap adatok
    • engedélyezett küldési órák
    • kiküldés csak munkanapokon (igen/nem)
    • napi, óránkénti, percenkénti, címzettenkénti limitek
    • smtp beállítások
    • stb.
  • címzett csoportok / címzettek
  • levelek
  • linkek
  • ütemezés
  • statisztikák
  • visszapattanó levelek feldolgozása
    • szükség esaetén automatikus újraütemezés
  • követő levelek, kampányok
  • A/B teszt

CRM modul: osztott tárhely

Az osztott tárhelyen (mostanában divatos szóval cloud) tárolhatók a cég valamennyi fontos adata, dokumentumok, ügyfél adatok, stb. Helyi szerver alkalmazása esetén, vagy VPN hálózat kiépítésével a fájlok tárhelye helyi meghajtóként csatlakoztatható, így közvetlenül írhatók/olvashatók a fájlok a munkatársak gépeiről. Kiválthatja az irodai NAS-t is. A rendszeres lokális és távoli biztonsági mentés biztonságban tartja cége fontos adatait!

CRM modul: cég adatbázis

A látókörbe került és/vagy konkurencia cégek / magánszemélyek gyűjtőhelye. Egy kattintással lehet EDM levelet küldeni nekik, és ugyancsak egy kattintással a kiszemelt cég ügyféllé migrálható minden rögzített adatával együtt.

Telemarketint támogatás: hívás ütemezés, napló, blog-szerű ügy-történet kezelés

CRM modul: egyedi adatbázis modulok

A CRM egyedi adatbázisokkal bővíthető, melyekre a cég és ügyfél adatoknál, termék adatlapon, stb. lehet hivatkozni. 

Például:

  • kistérség adatbázis
  • gyártói, márka adatbázis
  • TEAOR adatbázis
  • egyéb cél adatbázisok

CRM modul: csomag és/vagy modul adatbázis

Az ügyfelek, amennyiben nem (csak) konkrét fizikai terméket vesznek, akkor bizonyára valamilyen csomagot és/vagy modulokat vásárolnak.

Ezeknek van egy listaáruk, melyektől az egyes ügyfeleknél el lehet térni hozzárendeléskor.

CRM modul: SMS gateway

SMS küldéshez csupán egy Androidos okostelefonra van szükség, és a behelyezett SIM kártya tarifájával küldhető a rendszerből SMS az ügyfeleknek. Kettő vagy több telefon hálózatba kötésével terhelés-elosztás és redundancia megoldható. A fogadott SMS (telefonszám vagy szöveg alapján) összekapcsolható az ügyfelekkel.

Akár szavazás vagy konferenciákra kérdés feltevés az előadónak funkció is megvalósítható.
Bővebb információk ezen az oldalon.

CRM modul: partner adatbázis

Alvállalkozókról, beszállítókról, partnerekről minden információ egy helyen tárolható. Ügyfélhez akár több partner is rendelhető.

Amennyiben erre jogosultságot adunk, a partner be tud jelentkezni a rendszerünkbe, és a hozzá rendelt ügyfelek bizonyos adataihoz hozzáfér olvasásra, vagy akár módosításra is.

CRM modul: feladatkezelő

  • ügyfélhez kapcsolódó vagy ügyfél független feladatot lehet kiosztani a munkatársaknak
  • határidővel vagy határidő nélkül
  • 5 szintű prioritás kezelés
  • megjegyzés fűzése a feladathoz
  • folyamat kezelés
  • új / problémás / folyamatban / befejezett / ellenőrzött, lezárt
  • saját feladatok / munkatárs feladatai / általam delegált feladatok megtekintése
  • naptár nézet, felhasználónkénti egyedi és/vagy részleg naptárral
  • e-mail, rendszer üzenet, kliens program értesítés

CRM modul: belső chat

  • minden oldalon elérhető a képernyő aljára tapadva
  • azonnali üzenet küldés
  • közös szobák/csatornák
    • mindenki lát mindenkit
    • jogosultsági csoportok alapján elérhető szobák
    • témakörönként, részlegenként, divíziónként eltérő szobák (pl.: sales, IT, marketing, HR, stb.)
  • privát beszélgetések

CRM modul: Kraken kliens

  • Windowsos gépekre telepíthető kliens program
    • CRM-től kap és annak küldhet is adatokat
  • automatikusa képernyőkép készítés (x percenként)
    • megfigyelt módban pár másodpercenként
  • naplózza a gépen futó aktív folyamatot (program, title)
  • értesítés megjelenítése az óra mellett (pár másodpercig látható)
  • értesítés megjelenítése ablakban a képernyő közepén (OK gomb)
  • WAV/MP3 fájl lejátszása (értesítés hanggal)
  • futó folyamatok liszátása, esetlegesen azok automatizált bezárása (tiltott programok listája)

CRM modul: ügyfél adatbázis

  • változás napló
    • ki, mikor, mit, miről, mire
  • egységes ügyfél fejléc
  • megjegyzések / blog
  • dinamikus fülek
    • alap adatok
    • elérhetőségi adatok
    • megrendelt csomagok / modulok / termékek
    • feladatkezelő
    • üzenet
      • e-mail
      • sms
      • elektronikus, papír levél generálása
  • statikus ügyfél oldalak
    • fájlkezelő(k)
    • egyedi adatlapok
    • dokumentum generálása az ügyfél adataiból, sablon alapján
      • szerződés
      • meghatalmazás
      • felszólítás
      • értesítés
      • megrendelő lap