Termékeim / ügyviteli rendszerek
Kraken, Tower
A Kraken Ügyvitel és Tower ERP Manager az Orseolo.hu WebStúdió által készített, egyedi vállalatirányítási rendszerek, melyek magukban foglalják a CRM (ügyfél menedzsment), ERP (vállalati forrásgazdálkodás menedzsment), HRM (emberi erőforrás menedzsment) és MIS (vezetői információs rendszer) funkciókat.
A hatékonyabb működés és védelem érdekében javasolt irodában vagy szerverközpontban dedikált alkalmazásszerveren elhelyezni.
Stabil, egyedi háttér
- egyedi fejlesztésű, naprakész, korszerű rendszerre épül
- automatikus biztonsági frissítések
- IonCube Encoderrel titkosított kódbázis
- VPN mögé rejtett elérhetőség
- nyilvános, publikus láb és API kezelés
-
minden esemény naplózásra kerül
- esemény naplózás
- változás naplózás
-
automatikus biztonsági mentések
- adatbázis
- feltöltött fájlok
- titkosított kódbázis
- központosított interface API kommunikáció
Moduláris felépítésű rendszer
-
alap modulok
- felhasználók és jogosultságok kezelése
- szöveges tartalmak
- system és cron logok
- központi fájlkezelő onsite kollaborációs editorral
-
CRM, ERP, HRM és MIS modulok
- munkatárs adatbázis
- jelszó adatbázis
- EDM és hírlevélküldő
- személyes és osztott tárhely
- egyedi adatbázisok
- csomag / modul adatbázis
- termék / szolgáltatás adatbázis
-
partner adatbázis
- ügyfelek,
- marketing / lead adatbázis,
- beszállítók,
- alvállalkozók,
- futár cégek, stb
- feladatkezelő / naptár
- belső chat
- SMS gateway
- értesítési és figyelmeztető rendszer
Alap modul: felhasználók
- tetszőleges számú jogosultsági csoport
- egy felhasználó több csoportba is tartozhat
-
belépés engedélyezése
- LAN / titkosított VPN / bárhonnan (vagy ezek vegyesen)
- felhasználónként és globlisan állítható
-
jelszó érvényességi idő + két, három vagy négy lépcsős hitelesítési rendszer
- alap jelszó
- + Google Authenticator
- + pár percenként változó ugrókód
- + SMS / Viber üzenetben küldött egyszer használatos jelszó
Alap modul: szöveges tartalmak
- tetszőleges menü-hieararchiába szervezhető tartalmak
-
példa a felhasználásra:
- belső wiki / HowTo
- policy gyűjtemény
- működési leírások
- termék leírások
- használati útmutatók
- stb.
MIS modul: naplók
- ütemezett feladatok futási naplója
- operációs rendszer napló fájljai
- esemény napló
- változás napló
- belépés napló
- hozzáférési napló
- e-mail napló
- API napló
Alap modul: fájlkezelő
Egy helyen tárolhatók a cég dokumentumai, jogosultsági csoporthoz állítható hozzáférhetőség kezeléssel.
HRM modul: munkatárs adatbázis
Tulajdonosok, cégvezetők és alkalmazottak adatai
- elérhetőségi adatok
- céges adatok
- bejelentési adatok
- ebédidő és munkaidő nyilvántartás
-
szabadság nyilvántatrtás
- életkor alapján alapszabadságok kezelése + gyermekek után és egyéb szociális alapon járó szabadnapok
- részlegen belüli szabályok kezelése (pl.: minimum X fő alkalmazottnak elérhetőnek kell maradnia)
- rendkívüli és betegszabadságok nyilvántartása
- előjegyzés és vezetői jóváhagyás
- szabadság naptár
ERP modul: jelszó adatbázis
Minden munkatárs valamely biztonsági fokozat egyikébe sorolható (a jelszó részleghez és partnerhez (pl.: ügyfél) is rendelhető, így a megtekintési és felhasználási jogosultság partner-szinten is szabályozható), valamint kategorizálhatóak a jelszavak és kategóriánkénti jogosultság állítható, 1 kattintásos jelszó és belépési azonosító másolás, a jelszó képernyőn történő megjelenítése nélkül. Biztonságos módja a cég valamennyi jelszavának központi helyen történő tárolására.
ERP modul: termék / szolgáltatás adatbázis
A cég érdekeltségébe tartozó eladható termékek / szolgáltatások adatbázisa, az egyedi igényekhez alakítva.
-
termékpaletta (szortiment) adatai (példák)
- név
- rövid leírás
- hosszú leírás
- kategória / termék típus besorolás
- karakterisztikai paraméterek (termék típustól és/vagy kategóriától függően)
- képek, videók, gyártói link
- gyártó
- gyártói kód
- EAN
- egyéb paraméterek
- beszerzési ár(ak) (automatikus árfolyamváltás)
- kategória és/vagy beszállító és/vagy gyártó (márka) és/vagy termék típus alapján előirányzott minimum - maximum árrés
- kötött / mozgó árak (beszállítóhoz kötött ár, fix ár, mozgó ár)
-
automatikus árazás az árazási paraméterek alapján
- árrés-szabályok
- kötött árak
- akciók
- automata akciók
- szabad készlet
- beszállítók szabad készlete
- automata akciók a szabad saját készletre
- konkurencia árainak figyelése, árazási paraméterek tűréshatárán belül árak alakítása a konkurencia áraihoz
- ár-összehasonlító oldalak felé export
ERP/MIS modul: raktári modulok
- raktár helyiségek / raktárpolcok kezelése
- raktárkészlet kezelés
- szortiment feltöltése termék egyedekkel
- termékek elhelyezése polcon
- készletezés (EAN és/vagy beszállítói számla/szállítólevél alapján termékek raktári készlet növelése)
- beszerzési listák kezelése
- beszállítói számlák és szállítólevelek kezelése
- kiadás (fuvarlevél alapján optimalizált kiszedési lista összeállítása, raktárkészlet csökkentése)
- leltár (fix kötelező, időközi)
- stb.
CRM modul: EDM hírlevélküldő
-
szabályok, alap adatok
- engedélyezett küldési órák
- kiküldés csak munkanapokon: igen / nem
- napi, óránkénti, percenkénti, tartományonkénti, címzettenkénti limitek
- SMTP beállítások
- címzett csoportok / címzettek
- levelek
- linkek
- ütemezés
- statisztikák
- visszapattanó levelek feldolgozása (szükség esetén automatikus újraütemezés)
- követő levelek, kampányok
- A / B teszt
ERP modul: osztott tárhely, drive
Az osztott tárhelyen tárolhatók a cég valamennyi fontos dokumentuma, ügyfél adatok, szerződések, stb. A központi tárhely két féle módban tud működni: NAS mód és szeparált mód. A fájlokat manuálisan és automatikusan generálva is el lehet helyezni a tárhelyen.
NAS mód: Helyi szerver alkalmazása esetén, vagy VPN hálózat kiépítésével a fájlok tárhelye helyi meghajtóként csatlakoztatható, így közvetlenül írhatók/olvashatók a fájlok a munkatársak gépeiről. Kiválthatja / kiegészítheti az irodai NAS-t is. A rendszeres lokális és távoli biztonsági mentés biztonságban tartja cége fontos fájljait!
Szeparált mód: ebben az esetben fájlrendszer-szerűen a fájlok nem érhetőek el, csak a felületről, például kollaborációs szerkesztővel. Ilyen módon nyomon követhető, melyik fájlt ki mikor módosította, és a változások tetszőleges ideig nyomon követhetőek és vissza is állíthatóak (NAS módban csak a biztonsági mentések érhetőek el).
ERP modul: kollaborációs editor
A Google Drive megoldásához hasonló felépítésű, teljesen szeparáltan működő (szolgáltatótól nem függő, fájlokat harmadik féllel ideiglenesen sem megosztó) online szöveg és táblázat kezelő rendszer. Böngészőn keresztül akár egyszerre többen is tudnak dolgozni a fájlokon.
Egyedi adatbázis modulok
Az ügyviteli szoftver egyedi adatbázisokkal bővíthető, melyekre a cég és ügyfél adatoknál, termék adatlapon vagy bárhol a rendszerben lehet hivatkozni. Például:
- kistérség adatbázis
- gyártói, márka adatbázis
- TEAOR adatbázis
- egyéb cél adatbázisok
ERP modul: csomag és/vagy modul adatbázis
Az ügyfelek, amennyiben nem (csak) konkrét fizikai terméket vesznek, akkor bizonyára valamilyen szolgáltatásokat és/vagy csomagot és/vagy modulokat vásárolnak.
Ezeknek van egy listaáruk, melyektől az egyes ügyfeleknél el lehet térni hozzárendeléskor. A csomag / modul adatbázis hasonló felépítéssel rendelkezhet mint a termékek.
ERP modul: SMS gateway
Saját eszközpark: SMS küldéshez csupán egy Androidos okostelefonra van szükség, és a behelyezett SIM kártya tarifájával küldhető a rendszerből SMS a partnereknek. Kettő vagy több telefon hálózatba kötésével terhelés-elosztás és biztonsági redundancia megoldható.
Bérelt eszközpark: harmadik feles szolgáltató igénybevételével is megoldható az SMS küldés és fogadás, melynek tarifái szolgáltatónként eltérnek.
A fogadott SMS (telefonszám vagy szövegrészlet alapján) összekapcsolható a partnerekkel.
Az egyéni preferenciák és felhasználási cél és mód határozza meg, melyik a célravezetőbb és jobb megoldás.
Példák a használatra:
- szavazás
- SMS fal
- konferenciára kérdésfeltevés az előadóknak
- szolgáltatás megrendelés / módosítás
- kétlépcsős azonosítás
- regisztráció megerősítés
- stb.
CRM modul: partner adatbázis
Alvállalkozókról, beszállítókról, partnerekről minden információ egy helyen tárolható. Egy ügyfélhez több partner is kapcsolható.
Jogosultság esetén a partner be tud jelentkezni a rendszerünk publikus felületére, és a hozzá rendelt ügyfelek bizonyos adataihoz hozzáfér olvasásra, vagy akár módosításra is.
Például: kivitelezési alvállalkozó partner a számára kiosztott ügyfelek elérhetőségi adataihoz hozzáfér és fénykép dokumentációk feltöltési lehetősége van.
CRM/ERP/MIS modul: feladatkezelő
- ügyfélhez kapcsolódó vagy ügyfél független feladatok kiosztása a munkatársaknak
- határidővel vagy határidő nélkül
- prioritás kezelés
- blogszerű megjegyzés fűzése a feladathoz
- folyamat kezelés (új / problémás / folyamatban / befejezett / ellenőrzött, lezárt (szükséges egyedi folyamat státuszok))
- saját feladatok / munkatárs feladatai / általam delegált feladatok megtekintése
- naptár nézet, felhasználónkénti egyedi és/vagy részleg naptárral
- e-mail, rendszer üzenet, kliens program értesítés
ERP modul: belső chat
- a rendszeren belül bárhonnan elérhető
- azonnali üzenet küldés
- privát beszélgetések
-
közös csatornák (szobák)
- jelszóval védett csatornák
- fix / ideiglenes csatornák
- témakörönként, részlegenként, divíziónként eltérő szobák (pl.: sales, IT, marketing, HR, stb.)
ERP/MIS modul: Kliens program
- Windowsos gépekre telepíthető kliens program
CRM-től kap és annak küldhet is adatokat - automatikus képernyőkép készítés (x percenként)
megfigyelt módban pár másodpercenként - naplózza a gépen futó aktív folyamatot (program, title)
- értesítés megjelenítése az óra mellett (pár másodpercig látható)
- értesítés megjelenítése ablakban a képernyő közepén (OK gomb)
- WAV/MP3 fájl lejátszása (értesítés hanggal)
- futó folyamatok listázása, esetlegesen azok automatizált bezárása (tiltott programok listája)
CRM modul: ügyfél adatbázis
- változás napló
(ki, mikor, mit, miről, mire) - egységes ügyfél fejléc
- blogszerű megjegyzések
- dinamikus fülek és statikus ügyfél oldalak
például: alap adatok, megrendelések, fájlkezelő, egyedi adatlapok, feladatkezelő, üzenetek, stb. - dokumentum generálása az ügyfél adataiból, sablon alapján
például: szerződés, meghatalmazás, felszólítás, értesítés, megrendelő lap, stb